BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kaka

Kaka

Real Madrid

Real Madrid

Monday 4 May 2009

tahniah, rizal!!

rasanya aku dah lewat sebulan untuk merakamkan ucapan tahniah kepada saudara rizal razak yang berjaya menjawat jawatan Pegawai Unit Video B41. (kontrak)
macamanapun, tahniah untuk rizal.
kan aku dah ckp kat ko jal,..
lambat laun ko mesti berjaya jugak..
dulu ko target nak jadi penolong pegawai, tengok rezeki Allah Ta'ala bagi kat ko,..
terus naik jadi pegawai, kontrak lagi tuu....
berkat ko bersabar...
aku dgr kata ko pi keje dah x naik motor lagi dah..
naik keta ek??
baguslaa..
bila dah jadi pegawai nie,.. gaji pun dah mantap..
impian ko nak memiliki fair lady pun bakal tercapai..
nanti bila dah ader fair lady, ko pun kena letak "fair lady" kat sebelah ko jugak.....
aku rasa calon yang sesuai untuk duduk sebelah ko dlm keta fair lady ko tu nanti adalah keynah...
sebab keynah berkulit cerah, pakai fair n lovely, naik keta mewah fair lady dgn ko....
memang sesuai sgt laaa...
wakakakakaka...
ni cuma cadangan aku jek..
jgn marah lak jal...
kalau ade jodoh, apo salah ee..
oklaa..
cukupla aku merepek dan mengarut setakat nie...
hastalavista bebeh...
hope to c u soon...
dah mcm tulis surat jek aku nie...
apa-apa pun selamat bertugas....
cayalah rizal!!
hope ko jadi pegawai yang paling best dan rajin serta berhati mulia kat fakulti tu....
:)



Harapan

Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,

Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.

Chorus :
Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku…