BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kaka

Kaka

Real Madrid

Real Madrid

Thursday 13 November 2008

aishwarya rai


yaa,..
bertemu lagi kita dlm blog yg mengarut nie.
asyik sembang sembang ajer..
okla, kali ni aku nak sembang pasal aishwarya rai..
favorite hindi actress aku nie..
nak kata suka sgt tu tidaklaa..
cuma kali pertama aku tengok filem lakonan dia dlm citer "aa ablaut chalen"..
waktu tu dia berlakon dengan akshay khana..
waktu tu aku layan zaman skolah dulu..
yela, baru lepas spm waktu tuu..
tu je la keje asyik tengok tv, tengok vcd sampai badan dah tembam...
wakakaka..
berbalik pd citer aishwarya rai nie..
dia ni mmg la cun,.. bekas ratu cantik india..
lepas dah jadi ratu cantik, terus jadi ratu filem bollywood pulak..
mmg byk la filem dia yg aku tengok,..
antara yg aku ingat..
aa ab laut chalen, jeans, mohabbatein(lakonan dia sikit je dlm filem ni)
lagi,..
filem taal, hamara dil aapke paas hai dan josh...
sebenarnya banyak lagi tapi aku sebut mana filem dia yg aku tengok ajer..
okla, hari ni pendek je citer pasal dia..
nanti kita sambung lagi ek..



Harapan

Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,

Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.

Chorus :
Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku…