BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kaka

Kaka

Real Madrid

Real Madrid

Wednesday 19 November 2008

free kick








hohoho...
ni aku nak story skit pasal aktiviti aku semlm..
bersama rizal dan adib..
dua² ni power bila ambik free kick,..
so, aku ni yg dah lama benor tak main bola dan ambil free kick,..
tak dpt nak perform sgt..
xperla,. sekurang²nya terubat rindu nak sepak bola..
alkisahnya, semlm dok syok main free kick tetiba terkepak la pulak tapak kasut but bola aku,..
memula sebelah kiri, lepas tu but kanan pulak..
elok la tuu,. but bola aku dah mcm mulut buaya je aku tengok...
terpaksala main bola kaki ayam ajer,..
org putih kata kaki ayam ni drumstick..
satu lagi aku dpt pelajaran baru drpd coach baru aku (aku lantik secara tak rasmi) pasal "momentum"
so, aku dah faham apa itu momentum apabila kita sepak bola..
maknanya sepak bola sekuat hati sampai bole terkeluar padang melantun kat jalanraya...
pergh.. memang aku kagum dengan apa yang diajar oleh coach aku semlm..
terima kasih coach..
jasamu dikenang..
cuma aku still tak puas hati bola aku tak pergi swing n curve mcm beckham selalu buat tu..
target mesti bucu maa...
tapi macamana nak jadi elok, sedangkan beckham pun training free kick at least 2 jam sehari...
setiap hari lak tuu..
inikan pulak aku yg main seminggu sekali jek..
macamanapun, aku seronok gak sebab dapat tambah ilmu tentang teknik menyepak bola walaupun kaki aku masih lagi rasa sakit²...
so, hopefully akan dtg bila aku dah dapat repair but bola aku, aku dapat lagi belajar ambil free kick..
tak kisah laa..
direct free kick ke, indirect free kick ke..
yg penting directly facing toward goal...
lepas ni bole belajar cara crossing yg betul lak drpd coach aku..
boleh ya coach??
wakaakakkakaa....
okla, jumpa lagi...
tata..










Harapan

Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,

Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.

Chorus :
Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku…