BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kaka

Kaka

Real Madrid

Real Madrid

Wednesday 10 June 2009

Cerita Seram

Uisshh.. Kalau tengok tajuk post kali nie pun dah rasa macam taknak baca jek.. Korang mesti ader citer seram, kan? Pengalaman yang menyeramkan? Samalah dengan aku.. Aku pun ader bermacam-macam koleksi cerita seram yang disimpan dalam otak aku bersaiz 9000000 GB.

So, untuk episod akan datang aku akan kongsikan pengalaman aku sendiri dan juga citer-citer seram yang pernah aku dengar drpd pengalaman kengkawan aku sendiri. tapi, maybe tak semua aku akan ceritakan, sebab,..

Kalau banyak tengok atau baca citer seram,
Nanti hati jadi tak tenteram.

Kalau nak hati jadi tenang dan aman,
Selalulah baca Al-Quran.

Tu dia pantun 2 kerat aku bagi. Hik.. hik.. hik..

Errmm.. Apa aku nak tulis tadi ek? Jap ek.. Haa.. Dah ingat dah. Korang nak tengok citer seram Ujang tak?? Tapi, aku bagi amaran awal-awal.. Jangan tengok sorang-sorang coz memang menyeramkan..

Klik kat sini > Citer seram



Harapan

Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,

Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.

Chorus :
Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku…